• Bucuresti
  • cutiapostala@elocvent.ro

Probleme GPL la accelerare

AG VITO

Ei bine…au mai aparut cateva probleme la instalatia GPL in sensul ca la plecarea de pe loc sau in depasiri, „sarea” din gaz. Cum treceam de 2500 r/m auzeam semnalul acustic si trecea pe benzina. Initial am dat vina pe calitatea gazului. Masina mergea bine imediat dupa alimentare si am crezut ca-i vorba de presiunea gazului. Dupa o „scurta” vizita la service am aflat ca membrana plamanului este distrusa. Mentionez ca aceasta genera foarte multa „pudra” neagra care infunda condutele. Aveam de ales intre a schimba membrana si o inlocuire a plamanului.

Diferenta de pret fiind de 100 de RON, am preferat sa schimb integral piesa. Acum masina merge perfect, fara opriri sau intreruperi.
Ce-i drept, luna trecuta, am facut revizie generala a motorului: distributie, pompa de apa, buiji (NGK iridium), ulei, antigel si mai nou radiatorul (racire apa). Despre mega laudatele bujii – NGK iridium, cei de la service mi-au spus ca-s o prostie si ca nu recomanda montarea lor pentru ca-s mult prea scumpe desi nu sunt mai performante decat cele clasice de benzina. Ca reper, o bujie NGK iridium costa 60 de lei/bucata, pe cand o bujie Renault o poti lua si cu 20 lei/bucata.

Asadar, pentru simtome similare, recomand o vizita la service autorizat GPL.

Consideri util acest articol? Da-i un share! Multumesc.

Related Articles

Post your comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *